<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d18307234\x26blogName\x3dCannelbulls\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cannelbulls.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cannelbulls.blogspot.com/\x26vt\x3d-8205199067303401840', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Cannelbulls

Bandy when it hurts.

Monday, March 03, 2008

Onsdag 5/3

spelar inte. semester i solen.

9 Comments:

At 4/3/08 13:12, Anonymous Anonymous said...

Spelar inte.

Är själv med barnen denna vecka och har ingen barnvakt.

Kl 9 är lite sent att ta med barnen till bandyn även om Axel gärna skulle vilja spela... ;)

/Anil

 
At 5/3/08 09:39, Anonymous Anonymous said...

Jag är på!

 
At 5/3/08 13:50, Anonymous Anonymous said...

Spelar
/Daniel

 
At 5/3/08 14:45, Anonymous Anonymous said...

Jag och Henrik spelar.

Rasum spelar inte så jag tar med en "stand-in" för honom (Fredrik).

//Mikael

 
At 5/3/08 17:41, Anonymous Anonymous said...

Jag spelar // Lasse

 
At 5/3/08 18:29, Anonymous Anonymous said...

Jag spelar! / Jari

 
At 5/3/08 19:39, Anonymous Anonymous said...

Jag kommer inte idag
/Per

 
At 5/3/08 19:41, Anonymous Anonymous said...

Tjenare!

Håller på att kolla om jag kan hitta någon mer så vi blir minst 8 pers. Ingen annan som vet någon?

Ingen som hört något från de som inte skrivit upp sig...eller som kan ringa dem? Jag har tyvärr inte deras nummer.

Hör av mig inom kort om jag hittar någon som vill vara med.

//Mikael

 
At 5/3/08 19:50, Anonymous Anonymous said...

Hittade minst en till. så då är vi 8 pers. Game on...

Skall se om jag kan hitta någon mer...

//Mikael

 

Post a Comment

<< Home